Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door onderstaand formulier in te vullen en te versturen. We doen vervolgens ons uiterste best om tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

"*" geeft vereiste velden aan

Uw naam*
Adres*
Zonder productnaam & ordernummer kunnen we uw garantie aanvraag of klacht niet in behandeling nemen
Max. bestandsgrootte: 25 MB.
In geval van garantie kunt u hier uw garantiebewijs uploaden. Zonder garantiebewijs kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.